تو نبودی
لعنت به این شهر بدون تو
لعنت به این شهر وقتی که تو هستی و من نمیتونم کنارت باشم
آرزوم بود اولین بارون پاییزی رو دست در دست تو ، توی خیابون راه برم و بازوهای پهنت رو محکم بغل کنم...
و من چقدر بدن مردونه و بزرگ تو رو دوست دارم
اولین بارون رو باهات نبودم ، بهم قول بده زیر یه بارون شدید پاییزی وقت غروب و برگریزون خیابون ولیعصر برای هم خاطره سازی کنیم...
(هی پیرمرد؛ میبینی این زن چطور با خیال تو مثل دختر بچه ها رویاپردازی میکنه ؟! )
اساطیر...ما را در سایت اساطیر دنبال میکنید
برچسب: اولین بارون پاییزی,اولين بارون پاييزي,اولین بارون پاییز,اس ام اس اولین بارون پاییزی,متن اولین بارون پاییزی,متن در مورد اولین بارون پاییزی, نویسنده: بازدید: 33