خسته شدم بخدا ! خستم کردن دیگه ! .... و من با چه اندوهی به این جمله می اندیشم که: قهرمان گاهی زنیست که پایِ همه یِ حرف هایِ پشت سرش ایستاده و می جنگد آنهم فقط بخاطر ... (تو بگو بجای ... چی بنویسم)...