... عصري نبينمت ونبوسمت تارهاي نامرييمون پاره ميشه اينو بدون ......
+ هیچوقت نداشتمت ولی نمیدونم چرا این روزها نبودنت برای این پیرمرد انقدر سخت و جانکاه شده... یادته؟؟؟؟ هنوزم ... ؟...